Iestādes direktore Daiga Kadiševska un viņas vietniece Jolanta Kriščune studentus sagaidīja ar sirsnīgu, mājīgu viesmīlību – kopīgi baudot tēju. Direktore pārliecinoši un saistoši izstāstīja par iestādes vēsturi un ikdienas darbu, iepazīstinot ar “Pasaulītes” vērtībām un tradīcijām. Vērojot vietnieces Jolantas Kriščunes darbu, kļuva skaidrs, ka viņa ir savā īstajā vietā – katrs mazulis tiek pamanīts, uzrunāts un samīļots, radot drošu un siltu gaisotni.
Studējošie piedalījās praktiskajās nodarbībās, vēroja mācību procesu un sniedza arī savu vērtējumu. Nodarbībās sevi kā īstu darba entuziasti parādīja sporta skolotāja Brigita Iļjina – viņas vadītajās sporta nodarbībās bija iekļauti ne tikai fiziskie vingrinājumi, bet arī matemātikas un latviešu valodas elementi; viss organiski bija ietverts kustību rotaļās. Studenti tās vēroja ar lielu interesi, un bija skaidri redzams, ka bērniem šīs nodarbības sagādā prieku. Studenti atzina, ka iegūtā pieredze ļāvusi salīdzināt dažādu pašvaldību un privāto pirmsskolu praksi, jo paši nāk no visdažādākajām izglītības iestādēm. Paldies visiem PII “Pasaulīte” pedagogiem par profesionalitāti un pārliecību, ar kādu viņi demonstrēja mācību procesu, ļaujot studentiem ieraudzīt mūsdienīgas un vērtībās balstītas pedagoģiskās prakses piemērus.
PII “Pasaulīte” ar lepnumu uzsver, ka ir iekļauta Ekoskolu īstenotāju sarakstā. Dalība Ekoskolu programmā ir nozīmīgs ieguvums ne vien izglītības iestādei, bet arī vietējai kopienai un apkārtējās vides pārvaldībai. Direktore Daiga Kadiševska savu stāstījumu par “Pasaulīti” sasaistīja ar ozola simboliku – bērnudārza teritorijā aug dižozols, kas simbolizē spēku un stabilitāti. Universitātes ģerbonī redzamais sudraba ozols ar 12 zariem, kas apdziedāts LU himnā, veido skaistu simbolisku tiltu starp Universitāti un pirmsskolas izglītības iestādi.
Tikšanās noslēgumā LU Bauskas filiāles vadītāja Velga Gūtmane novēlēja visiem priecīgu, sirsnīgu Pirmo adventi katrā ģimenē, uzsverot sadarbības, pieredzes apmaiņas un kopīgu vērtību nozīmi topošo pirmsskolas skolotāju profesionālajā izaugsmē.
